Zapraszamy Państwa do Biura Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: 7ºº do 15ºº

Osoba lub firma będąca stroną w umowie kompleksowej, zobowiązana jest do powiadomienia MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. o zmianie swoich danych takich jak:

  •  zmiana adresu doręczania faktur i/lub korespondencji,
  • zmiana adresu zamieszkania lub adresu siedziby,
  • zmiana nazwiska lub nazwy,
  • zmiana zarządcy.

W celu dokonania powyższej zmiany danych Odbiorca usług powinien wystąpić z pisemnym wnioskiem. Wniosek wraz załączonymi dokumentami może być przekazany:

  • osobiście w Biurze Obsługi Klienta
  • listownie na adres ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ
  • pocztą elektroniczną w postaci skanów (na adres: bok@mpecnowytarg.pl)

Osoba lub firma będąca stroną w umowie kompleksowej, po wskazaniu danych identyfikacyjnych Odbiorcy usług, może uzyskać informacje osobistą lub telefoniczną na temat stanu należności oraz wystawionych przez MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. faktur:
osobiście w pok. 7 , I piętro
telefonicznie pod numerem 18 266 23 82 wew.32

Reklamacja usług świadczonych przez MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. należy składać na wniosku reklamacyjnym i może zostać przekazana:

osobiście w Biurze Obsługi Klienta , ul. Powstańców Śląskich 1
telefonicznie pod nr telefonów: 18 266 23 82 wew.25
listownie na adres MPEC Nowy Targ Sp. z o.o.
pocztą elektroniczną (na adres: bok@mpecnowytarg.pl)
Szczegółowy tryb załatwiania i rozpatrywania reklamacji określony jest w Procesie reklamacji.

W celu zwiększenia lub zmniejszenia zamówionej mocy cieplnej osoba lub firma będąca stroną w umowie kompleksowej powinna złożyć do MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. pisemny wniosek. Wniosek może być przekazany:
osobiście w Biurze Obsługi Klienta
listownie na adres ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ
pocztą elektroniczną w postaci skanów (na adres: bok@mpecnowytarg.pl)

Strona w budowie, tekst do uzupełnienia

Strona w budowie, tekst do uzupełnienia

W celu uzyskania informacji wstępnej o możliwości przyłączenia do ciepła sieciowego, należy złożyć w MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. wniosek o wydanie informacji technicznej o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej. Dzięki danym umieszczonym we wniosku pracownik MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. będzie miał możliwość sprawdzenia dostępności sieci ciepłowniczej oraz technicznych możliwości przyłączenia nieruchomości do sieci ciepłowniczej. Wniosek taki rozpatrywany jest w terminie do 30 dni i nie skutkuje obowiązkiem podpisania umowy.
Wniosek może być przekazany:

  • osobiście w Biurze Obsługi Klienta
  • listownie na adres ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ
  • pocztą elektroniczną w postaci skanów (na adres: bok@mpecnowytarg.pl)

1. Wydanie informacji technicznej o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej

Właściciel nieruchomości (lub pełnomocnik) zlokalizowanej na terenie Nowego Targu, który jest zainteresowany przyłączeniem tej nieruchomości do sieci ciepłowniczej, powinien wystąpić z wnioskiem o wydanie informacji technicznej o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej złożony na formularzu.

MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. wydaje informacje techniczne w terminie do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
Wniosek o wydanie informacji technicznej należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta MPEC Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 1, parter lub wysłać na adres Spółki.

W przypadku, gdy parametry i lokalizacja istniejących lub projektowanych sieci są wystarczające dla przyłączenia nieruchomości kolejnym etapem jest wystąpienie z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia nieruchomości do sieci.

2. Wydanie warunków przyłączenia nieruchomości do sieci ciepłowniczej

Na podstawie wydanej informacji technicznej o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej, osoba ubiegająca się o przyłączenie nieruchomości do sieci, która dysponuje tytułem prawnym do korzystania z nieruchomości, powinna złożyć wniosek o wydanie warunków przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego dla obiektu istniejącego.
W przypadku, gdy w imieniu osoby ubiegającej się o wydanie w/w warunków działa pełnomocnik, do wniosku winno zostać załączone stosowne w tym zakresie pełnomocnictwo.
Do wniosku należy załączyć również:

    • Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do korzystania z obiektu, do którego będzie dostarczane ciepło z sieci ciepłowniczej
    • Plan zabudowy lub szkic sytuacyjny, określający usytuowanie obiektu, do którego będzie dostarczane ciepło,
      w stosunku do istniejącej sieci ciepłowniczej oraz innych obiektów i urządzeń uzbrojenia terenu z zaznaczoną proponowaną lokalizacją węzła cieplnego.
    • aktualny odpis KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kopia) – dotyczy przedsiębiorców (w tym osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą).

MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. wydaje warunki przyłączenia nieruchomości do sieci w terminie 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
Wniosek o wydanie warunków przyłączenia nieruchomości do sieci należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta MPEC Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 1, parter lub wysłać na adres Spółki.

3. Podpisanie umowy przyłączeniowej

4. Wykonanie i odbiór przyłączy

5. Zawarcie umowy kompleksowej i rozpoczęcie dostawy ciepła przez MPEC Nowy Targ Sp. z.o.o.

Strona w budowie, informacje w tej sekcji będą podane wkrótce. Przepraszamy

W celu uzyskania szerszych informacji na temat:
kosztów przyłączenia nieruchomości do sieci ciepłowniczej,
zasad rozliczania za ciepło sieciowe,
aktualnych stawek oraz opłat za ciepło, • różnic pomiędzy grupami taryfowymi
Zapraszamy do kontaktu osobistego w Biurze Obsługi Klienta ul. Powstańców Śląskich 1 lub telefonicznie pod numerem 18 266 23 82 wew.25 lub 533 853 138

Strona w budowie, tekst do uzupełnienia