Zapraszamy Państwa do Biura Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: 7ºº do 15ºº
Aktualizowanie zawartych umów w przypadku zmian danych stron umowy
Osoba lub firma będąca stroną w umowie kompleksowej, zobowiązana jest do powiadomienia MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. o zmianie swoich danych takich jak:
- zmiana adresu doręczania faktur i/lub korespondencji,
- zmiana adresu zamieszkania lub adresu siedziby,
- zmiana nazwiska lub nazwy,
- zmiana zarządcy.
W celu dokonania powyższej zmiany danych Odbiorca usług powinien wystąpić z pisemnym wnioskiem. Wniosek wraz załączonymi dokumentami może być przekazany:
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta
- listownie na adres ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ
- pocztą elektroniczną w postaci skanów (na adres: bok@mpecnowytarg.pl)
Informacja o należnościach i aktualnych stawkach opłat za ciepło
Osoba lub firma będąca stroną w umowie kompleksowej, po wskazaniu danych identyfikacyjnych Odbiorcy usług, może uzyskać informacje osobistą lub telefoniczną na temat stanu należności oraz wystawionych przez MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. faktur:
osobiście w pok. 7 , I piętro
telefonicznie pod numerem 18 266 23 82 wew.32
Zgłoszenie reklamacji
Reklamacja usług świadczonych przez MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. należy składać na wniosku reklamacyjnym i może zostać przekazana:
osobiście w Biurze Obsługi Klienta , ul. Powstańców Śląskich 1
telefonicznie pod nr telefonów: 18 266 23 82 wew.25
listownie na adres MPEC Nowy Targ Sp. z o.o.
pocztą elektroniczną (na adres: bok@mpecnowytarg.pl)
Szczegółowy tryb załatwiania i rozpatrywania reklamacji określony jest w Procesie reklamacji.
Zwiększenie lub zmniejszenie zamówionej mocy cieplnej
W celu zwiększenia lub zmniejszenia zamówionej mocy cieplnej osoba lub firma będąca stroną w umowie kompleksowej powinna złożyć do MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. pisemny wniosek. Wniosek może być przekazany:
osobiście w Biurze Obsługi Klienta
listownie na adres ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ
pocztą elektroniczną w postaci skanów (na adres: bok@mpecnowytarg.pl)
Dodatkowe usługi świadczone przez MPEC Nowy Targ sp. z o.o.
Strona w budowie, tekst do uzupełnienia
Rozwiązywanie obowiązujących umów
Strona w budowie, tekst do uzupełnienia
Informacja techniczna o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej
W celu uzyskania informacji wstępnej o możliwości przyłączenia do ciepła sieciowego, należy złożyć w MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. wniosek o wydanie informacji technicznej o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej. Dzięki danym umieszczonym we wniosku pracownik MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. będzie miał możliwość sprawdzenia dostępności sieci ciepłowniczej oraz technicznych możliwości przyłączenia nieruchomości do sieci ciepłowniczej. Wniosek taki rozpatrywany jest w terminie do 30 dni i nie skutkuje obowiązkiem podpisania umowy.
Wniosek może być przekazany:
- osobiście w Biurze Obsługi Klienta
- listownie na adres ul. Powstańców Śląskich 1, 34-400 Nowy Targ
- pocztą elektroniczną w postaci skanów (na adres: bok@mpecnowytarg.pl)
Procedura otrzymania warunków technicznych przyłączenia do sieci ciepłowniczej, zawarcia umowy o przyłączenie nieruchomości oraz umowy kompleksowej.
1. Wydanie informacji technicznej o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej
Właściciel nieruchomości (lub pełnomocnik) zlokalizowanej na terenie Nowego Targu, który jest zainteresowany przyłączeniem tej nieruchomości do sieci ciepłowniczej, powinien wystąpić z wnioskiem o wydanie informacji technicznej o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej złożony na formularzu.
MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. wydaje informacje techniczne w terminie do 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
Wniosek o wydanie informacji technicznej należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta MPEC Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 1, parter lub wysłać na adres Spółki.
W przypadku, gdy parametry i lokalizacja istniejących lub projektowanych sieci są wystarczające dla przyłączenia nieruchomości kolejnym etapem jest wystąpienie z wnioskiem o wydanie warunków przyłączenia nieruchomości do sieci.
2. Wydanie warunków przyłączenia nieruchomości do sieci ciepłowniczej
Na podstawie wydanej informacji technicznej o możliwości przyłączenia do sieci ciepłowniczej, osoba ubiegająca się o przyłączenie nieruchomości do sieci, która dysponuje tytułem prawnym do korzystania z nieruchomości, powinna złożyć wniosek o wydanie warunków przyłączenia do sieci ciepłowniczej węzła cieplnego dla obiektu istniejącego.
W przypadku, gdy w imieniu osoby ubiegającej się o wydanie w/w warunków działa pełnomocnik, do wniosku winno zostać załączone stosowne w tym zakresie pełnomocnictwo.
Do wniosku należy załączyć również:
- Dokument potwierdzający tytuł prawny wnioskodawcy do korzystania z obiektu, do którego będzie dostarczane ciepło z sieci ciepłowniczej
- Plan zabudowy lub szkic sytuacyjny, określający usytuowanie obiektu, do którego będzie dostarczane ciepło,
w stosunku do istniejącej sieci ciepłowniczej oraz innych obiektów i urządzeń uzbrojenia terenu z zaznaczoną proponowaną lokalizacją węzła cieplnego. - aktualny odpis KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kopia) – dotyczy przedsiębiorców (w tym osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą).
MPEC Nowy Targ Sp. z o.o. wydaje warunki przyłączenia nieruchomości do sieci w terminie 30 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.
Wniosek o wydanie warunków przyłączenia nieruchomości do sieci należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta MPEC Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 1, parter lub wysłać na adres Spółki.
3. Podpisanie umowy przyłączeniowej
4. Wykonanie i odbiór przyłączy
5. Zawarcie umowy kompleksowej i rozpoczęcie dostawy ciepła przez MPEC Nowy Targ Sp. z.o.o.
Procedura przyłączenia nowych obiektów do ciepła sieciowego
Strona w budowie, informacje w tej sekcji będą podane wkrótce. Przepraszamy
Aktualne stawki opłat za ciepło i zasady rozliczania
W celu uzyskania szerszych informacji na temat:
kosztów przyłączenia nieruchomości do sieci ciepłowniczej,
zasad rozliczania za ciepło sieciowe,
aktualnych stawek oraz opłat za ciepło, • różnic pomiędzy grupami taryfowymi
Zapraszamy do kontaktu osobistego w Biurze Obsługi Klienta ul. Powstańców Śląskich 1 lub telefonicznie pod numerem 18 266 23 82 wew.25 lub 533 853 138
Możliwość korzystania z całorocznej ciepłej wody użytkowej
Strona w budowie, tekst do uzupełnienia